Przepis na polędwiczki pieczone w rękawie

Polędwiczka z greckim nadzieniem

Polędwiczka z greckim nadzieniem

Pomysł przyrządzenia tej polędwiczki chodził za mną już od kilku dni. ) Mięso najpierw "marynowane", a później zawinięte ściśle w folię i pieczone w dosyć niskiej temperaturze pozostaje soczyste, bardzo miękkie i ma piękny, delikatny kolor
11 0
"13 kilo w 6 miesięcy" -  Jadłospis nr 11

"13 kilo w 6 miesięcy" - Jadłospis nr 11

Jak zwykle w czwartek przedstawiam kolejny jadłospis. Całość zalewamy przygotowanym sosem. 416 kcal *4 plastry chudego twarogu - ok. 136 kcal* 2 łyżeczki dżemu jagodowego niskosłodzonego - ok. 80 kcal * 2 kromki chleba razowego z masłem osełkowym - ok. 200 kcal* woda, herbata owocowa lub ziołowa bez cukru  W międzyczasie. 435 kcal Dla tych którzy mają w pracy mikrofalówkę. * 5 sztuk ruskich pierogów przygotowanych z mąki pełnoziarnistej- ok. 435 kcal  Dla tych którzy nie mają w pracy mikrofalówki proponuję sałatkę - ok. 419 kcal * szklanka ugotowanego pełnoziarnistego makaronu penne - ok. 85 kcal* 6 plasterków szynki z indyka - ok. 105 kcal* 1 łodyga selera naciowego - ok. 2 łyżki jogurtu greckiego, sól, odrobina cukru, świeży koperek, kilka kropel soku z cytryny - ok. 50 kcal Szynkę i selera kroimy w drobną kostkę, dodajemy do makaronu połączonego z kukurydzą. 250  kcal * banan pokrojony w kosteczkę, zalany jogurtem naturalnym Tola z wapniem - ok. 420 kcal        * 200 gram fileta z łososia pieczonego w folii z dodatkiem świeżego koperku, świeżego tymianku i cytryny - ok. 400 kcal* 5 różyczek brokułów - ok. 470 kcal * jajecznica z 2 jajek na łyżeczce masła posypana świeżym szczypiorkiem - ok. 200 kcal* 2 kromki razowego chleba z masłem osełkowym - ok. 140  kcal* koktajl malinowy - ok. 570  kcal * pieczone w rękawie do pieczenia udko z kurczaka - ok. 250 kcal* szklanka marchewki z groszkiem - ok. 175 kcal* 10 czarnych oliwek - ok. 40 kcal* garść liści bazylii * 3 łyżki sosu winegret - ok. 150 kcal * 1 kiwi - ok. 55 kcal * 3 łyżki mixu śniadaniowego - ok. 135 kcal  Kiwi i nektarynkę kroimy w kostkę. Dodajemy 3 łyżki mixu śniadaniowego, zalewamy jogurtem i odstawiamy na 10 minut do napęcznienia. 600  kcal * Zupa krem z dyni z groszkiem ptysiowym - ok. 130 kcal , garść groszku ptysiowego ok. 60 kcal ) * medaliony z polędwiczki wieprzowej w sosie kurkowym - porcja widoczna poniżej ok. 410 kcal  Popołudniowe słodkości. 70 kcal * owoce pod kruszonką   - możecie użyć dowolnych owoców - porcja ok. 260  kcal * sałatka z 5 pomidorów z cebulką wzbogacona łyżką jogurtu greckiego doprawiona solą i pieprzem - ok. 160 kcal* kromka chleba razowego z masłem osełkowym - ok. 160 kcal* 2 kromki razowego chleba z masłem osełkowym - ok. 405 kcal * szklanka makaronu żytniego świderki - ok. 135 kcal* garść liści bazylii* 10 pomidorków koktajlowych przekrojonych na pół - ok. 30 kcal* 10 czarnych oliwek - ok. 40 kcal * 100 gram grillowanej piersi z kurczaka - ok. 100 kcal (oprószyć solą i pieprzem, zawinąć w pergamin i smażyć na patelni)* 3 łyżki  Tzatziki ze świeżymi ogórkami i czosnkiem Zott - ok. 290 kcal * kanapka z 2 kromek razowego chleba z masłem osełkowym z plasterkiem żółtego sera, sałatą i rzodkiewką - ok. 450 kcal* tagliatele w sosie z wędzonym łososiem i warzywami  - porcja ok. 450 kcal  Cały cykl jest dostępny tutaj 4 plastry chudego twarogu. 6 plasterków szynki z indyka. 1 łodyga selera naciowego. 5 różyczek brokułów. 10 czarnych oliwek. 1 kiwi. 5 pomidorów. 10 czarnych oliwek
16 0