Przepis na jadlospis do 400 kcal

0 Zapisać

Niedzielny jadlospis

Energetyczna owsianka z winogronami i migdałami40    g       Płatki owsiane10    g       Migdały250  g       Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu75    g       WinogronaKanapka z twarogiem, pomidor ze szczypiorkiem 35    g       Chleb żytni pełnoziarnisty50    g       Ser twarogowy półtłusty150  g       Pomidor5      g       Oliwa z oliwekZiołowa pierś z kurczaka, brokuły, ryż curry 120  g       Mięso z piersi kurczaka bez skóry250  g       Brokuły60    g       Ryż brązowy15    g       Jogurt naturalny5      g       Oliwa z oliwek                Zioła użyłam prowansalskich, czosnek, pieprz grubo                         mielonyTarta marchewka z winogronami i migdałami70    g       Jogurt naturalny 2% tłuszczu50    g       Winogrona100  g       Marchew10    g       Migdały                Kanapka z pietruszkową pastą z makreli 50    g       Chleb żytni pełnoziarnisty15    g       Jogurt naturalny 2% tłuszczu50    g       Makrela wędzona3      g       Pietruszka, liście50    g       PomidorEnergia. 1417 kcal 40 g
0 Zapisać

Dzień 7- Odżywianie i trening

Pod koniec postu rozbijam go na ryż i kurczak i wtedy każdy może zjeść 50 g ryżu i dodać kurczaka i ma wtedy własne zapotrzebowanie. Moje CPM=2240 kcal. Jestem na redukcji, czyli odejmuję sobie 440 kcal, bez względu czy danego dnia ćwiczę czy nie mam już bilans ujemy. 1800 kcal. 0,5 sałaty lodowej. 5 pomidorów koktajlowych. 1 łyżka dressingu miodowo-musztardowego. 1707 kcal. 571 kcal. - 1104 kcal. 4 łyżki płatków owsianych- 110 kcal, B- 3,6 g, T- 2,2 g, W-20,8 g. 0,5 szklanki jogurtu naturalnego- 75 kcal, B- 5,4 g, T- 2,5 g, W-7,8 g. 1 łyżka orzechów- 94 kcal, B- 2,3 g, T- 9,2 g, W-2,6 g. 1 łyżka żurawiny suszonej- 38 kcal, B-0 g, T- 0,2 g, W- 9,9 g. Banan- 113 kcal, B- 1,2 g, T- 0,4 g, W- 26,3 g. Garść truskawek- 20 kcal, B- 0,5 g, T- 0,3 g, W- 5 g. Szklanka mleka min 2%- 117 kcal, B- 7,8 g, T- 4,6 g, W- 11,3 g. 1 łyżeczka otrąb owsianych- 11 kcal, B- 0,5 g, T- 0,2 g, W- 1,4 g. 1 łyżeczka syropu klonowego- 13 kcal, B- 0 g, T- 0 g, W- 3,4 g. Tortellini z kurczakiem na zielonej chmurce- 527 kcal, B- 38,6 g, T- 18,3 g, W- 51 g. Pierś z kurczaka w aromatycznych przyprawach w papirusie- 190 kcal, B- 32,3 g, T- 6,6 g, W- 0 g. 60 g makaronu pełnoziarnistego- 210 kcal, B- 7,2 g, T- 0,9 g, W- 43,3 g. 5 pomidorów koktajlowych- 15 kcal, B- 0,9 g, T- 0,2 g, W- 3,6 g. 5 oliwek- 16 kcal, B- 0,2 g, T- 1,6 g, W- 0,5 g. 30 g sera feta- 33 kcal, B- 1,9 g, T- 2,7 g, W- 0 g. 0,5 sałaty lodowej- 27 kcal, B- 2 g, T- 0,3 g, W- 6 g. 1 łyżka dressingu miodowo-musztardowego- 92 kcal, B- 0,2 g, T- 9 g, W- 2,9 g 1,5 l wody. 0,5 sałaty lodowej. 5 pomidorów koktajlowych. 1 łyżka dressingu miodowo-musztardowego. 4 łyżki płatków owsianych- 110 kcal, B- 3,6 g, T- 2,2 g, W-20,8 g. 0,5 szklanki jogurtu naturalnego- 75 kcal, B- 5,4 g, T- 2,5 g, W-7,8 g. 1 łyżka orzechów- 94 kcal, B- 2,3 g, T- 9,2 g, W-2,6 g. 1 łyżka żurawiny suszonej- 38 kcal, B-0 g, T- 0,2 g, W- 9,9 g. Banan- 113 kcal, B- 1,2 g, T- 0,4 g, W- 26,3 g. Garść truskawek- 20 kcal, B- 0,5 g, T- 0,3 g, W- 5 g. Szklanka mleka min 2%- 117 kcal, B- 7,8 g, T- 4,6 g, W- 11,3 g. 1 łyżeczka otrąb owsianych- 11 kcal, B- 0,5 g, T- 0,2 g, W- 1,4 g. 1 łyżeczka syropu klonowego- 13 kcal, B- 0 g, T- 0 g, W- 3,4 g. Tortellini z kurczakiem na zielonej chmurce- 527 kcal, B- 38,6 g, T- 18,3 g, W- 51 g. Pierś z kurczaka w aromatycznych przyprawach w papirusie- 190 kcal, B- 32,3 g, T- 6,6 g, W- 0 g. 60 g makaronu pełnoziarnistego- 210 kcal, B- 7,2 g, T- 0,9 g, W- 43,3 g. 5 pomidorów koktajlowych- 15 kcal, B- 0,9 g, T- 0,2 g, W- 3,6 g. 5 oliwek- 16 kcal, B- 0,2 g, T- 1,6 g, W- 0,5 g. 30 g sera feta- 33 kcal, B- 1,9 g, T- 2,7 g, W- 0 g. 0,5 sałaty lodowej- 27 kcal, B- 2 g, T- 0,3 g, W- 6 g. 1 łyżka dressingu miodowo-musztardowego- 92 kcal, B- 0,2 g, T- 9 g, W- 2,9 g
Więcej przepisów na %s strony