Przepis na dietetyczna zupa pieczarkowa

1k Zapisać

Plan diety dla kobiet

Zapychajcie się po prostu takimi zupami, bo mają ok. Posiłek 4– bazujcie na zupach, takich zupach „wodziankach”, gęstych i warzywnych, nie na kościach i tłustych żeberkach. Przyjmuję, że jedna zupa starcza na 2 dni, więc w razie potrzeby gotujcie proporcjonalnie do przepisu. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa warzywna   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Pierś z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Marchewka z jabłkiem   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 310kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z jajkiem (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa warzywna (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Szaszłyki drobiowe   1 porcja=2 szaszłyki=130kcal Biała rzodkiew z jabłkiem   1 porcja=1/2 surówki=70kcal Cały posiłek 320kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka jarzynowa   1 porcja=1/3 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa z kluseczkami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=90kcal Cały posiłek 90kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Kotlety marchewkowe   1 porcja=3 kotlety=135kcal Pomidory z cebulką   1 porcja=1/2 surówki=60kcal Cały posiłek 320kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka kalafiorowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=180kcal Cały posiłek 180kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa z kluseczkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=90kcal Cały posiłek 90kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Kotlety marchewkowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=3 kotlety=135kcal Surówka coleslaw w wersji light   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 315kcal Posiłek 6 KOLACJA Twarożek z pomidorami (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=150kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 225kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa kukurydziana   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=95kcal Cały posiłek 95kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Filet rybny w pomidorach czosnkowych   1 porcja=1/2 z przepisu=160kcal Surówka coleslaw w wersji light (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 340kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka z młodej cukinii i kalarepki   1porcja=1/2 sałatka=100kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 175kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa kukurydziana (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=95kcal Cały posiłek 95kcal Posiłek 5 Kasza jaglana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Gulasz z piersi kurczaka w szarym sosie pieczarkowym   1 porcja=1/3 gulaszu=150kcal Por z jajkiem   1porcja=1/2 sałatki=80kcal Cały posiłek 350kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka z młodej cukinii i kalarepki (z dnia poprzedniego)   1porcja=1/2 sałatka=100kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 175kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa z ryżem   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Gulasz z piersi kurczaka w szarym sosie pieczarkowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 gulaszu=150kcal Surówka z pekińskiej z pomarańczą   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 380kcal Posiłek 6 KOLACJA Por z jajkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=80kcal Cały posiłek 80kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa z ryżem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż brązowy   1 porcja=35g suchego ryżu=115kcal Piersi z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Surówka z pekińskiej z pomarańczą (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z jajkiem i ogórkiem (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=155kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 230kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem marchewkowa z zielonym groszkiem   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Ryż brązowy   1 porcja=35g suchego ryżu=115kcal Kotlety z białym serem   1 porcja=3 kotlety=150kcal Biała rzodkiew z cukinią   1 porcja=cała surówki=80kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Omlet z pieczarkami   1 porcja=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem marchewkowa z zielonym groszkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Kotlety z białym serem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=3 kotlety=150kcal Mizeria z koperkiem   1 porcja=cała surówka=70kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Ziemniaki w marynacie musztardowej (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 sałatki=145kcal Cały posiłek 145kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Kapuśniak z ziemniaczkami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Gulasz z piersi kurczaka z sosem pomidorowym   1 porcja=1/3 gulaszu=130kcal Marchewka w sosie beszamelowym   1 porcja=1/6 marchewki=75kcal Cały posiłek 325kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z pieczarkami   1 porcja=1/2 sałatki=120kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 195kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Kapuśniak z ziemniaczkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Filet rybny w sosie cytrynowo-imbirowym   1 porcja=1/2 z przepisu=160kcal Kapusta pekińska z pomidorami   1 porcja=1/3 surówki=70kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałata z jajkiem   1 porcja=1/2 sałatki=140kcal + 100g serka wiejskiego=100kcal Cały posiłek 240kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pora   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=155kcal Cały posiłek 155kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Pieczarkowe sakiewki z kurczaka   1 porcja=1/2 z przepisu=150kcal Surówka z kiszonej kapusty   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 335kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ryżowa z selerem   1 porcja=1/4 sałatki=140kcal Cały posiłek 140kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pora (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=155kcal Cały posiłek 155kcal Posiłek 5 Pieczone ziemniaki   1 porcja=1/3 porcji=125kcal Pieczarkowe sakiewki z kurczaka (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 z przepisu=150kcal Kapusta w sosie pomidorowo-czosnkowym   1 porcja=1/3 kapusty=65kcal Cały posiłek 340kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ryżowa z selerem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/4 sałatki=140kcal Cały posiłek 140kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pomidorów   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=110kcal Cały posiłek 110kcal Posiłek 5 Łazanki z kapustą i grzybami   1 porcja=1/3 łazanek=185kcal     Łazanki w wersji z domowym makaronem tutaj. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pomidorów (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=110kcal Cały posiłek 110kcal Posiłek 5 Łazanki z kapustą i grzybami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 łazanek=185kcal Łazanki w wersji z domowym makaronem tutaj. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Kurczak w sosie selerowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 gulaszu=115kcal Mizeria z młodej cukinii   1 porcja=cała surówka=70kcal Cały posiłek 305kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka czosnkowa ziemniaczano-marchewkowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=185kcal Cały posiłek 185kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Pierś z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Surówka z selera i marchewki   1 porcja=1/3 surówki=60kcal     Cały posiłek 305kcal Posiłek 6 KOLACJA Brokuł i kalafior z pomidorem   1 porcja=cała sałatka=140kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 215kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa fasolowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=130kcal Cały posiłek 130kcal Posiłek 5 Puree ziemniaczane   1 porcja=150g=170kcal Kotlety rybne koperkowe   1 porcja=2 kotlety=150g Surówka z młodej kalarepki i kukurydzy   1 porcja=1/3 surówki=60g Cały posiłek 380kcal Posiłek 6 KOLACJA Por w jajku   1 porcja=115kcal Cały posiłek 115kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa fasolowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=130kcal Cały posiłek 130kcal Posiłek 5 Kasza pęczak   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Kotlety rybne koperkowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=2 kotlety=150g Sos pieczarkowy   1 porcja=1/3 sosu=45kcal Cały posiłek 310kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka selerowa z ogórkiem kiszonym   1 porcja=cała sałatka=125g Cały posiłek 125kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa cebulowa z grzankami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Pieczone ziemniaki z prażonymi pestkami dyni   1 porcja=1/3 ziemniaków=165kcal Roladki z pikantną pastą musztardową   1 porcja=1 roladka=135kcal Surówka z czerwonej kapusty   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 365kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ze słodkiej kapusty z serkiem wiejskim   1 porcja=cała surówka=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa cebulowa z grzankami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Makaron z mlecznym sosem brokułowym   1 porcja=1/3 makaronu=210kcal Roladki z pikantną pastą musztardową (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1 roladka=135kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Omlet z farszem marchewkowym   1 porcja=195kcal Cały posiłek 195kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem selerowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Kurczak w sosie jogurtowym   1 porcja=1/2 kurczaka=155kcal Biała kapusta z pomidorem i marchewką   1porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 330kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ziemniaczano-fasolowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem selerowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jaglana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Pulpety w sosie pomidorowym   1 porcja=4 pulpety z sosem=140kcal Biała rzodkiew z marchewką   1 porcja=cała surówka=85kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z porem i jabłkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=150kcal Cały posiłek 150kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Krupnik   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Makaron z warzywami   1 porcja=1/2 makaronu=260kcal Pulpety w sosie pomidorowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=4 pulpety z sosem=140kcal Cały posiłek 400kcal Posiłek 6 KOLACJA Surówka z marchewki z sezamem   1 porcja=1/2 surówki=70kcal Cały posiłek 70kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Krupnik (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Ryba z pieczarkami w occie winnym   1 porcja=1/2 z przepisu=140kcal Kapusta biała z papryką   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 330kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka brokułowa z jajkiem   1 porcja=1/3 sałatki=165g Cały posiłek 165kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 250kcal Posiłek 2 Frittata pieczarkowa   1 porcja=125kcal Cały posiłek 125kcal Posiłek 3 OWOCE Przykładowo. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa ze słodką kapustą   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=75kcal Cały posiłek 75kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Chrupiące czosnkowe paluszki drobiowe   1 porcja=10 paluszków=170kcal Surówka z pora z rodzynkami   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 395kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałata z pomidorami   1 porcja=cała surówka=110kcal + 100g serka wiejskiego=100kcal Cały posiłek 210kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa ze słodką kapustą (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=75kcal Cały posiłek 75kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Chrupiące czosnkowe paluszki drobiowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=10 paluszków=170kcal Surówka z selera i jabłka z suszoną śliwką   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 395kcal Posiłek 6 KOLACJA Surówka z pora z rodzynkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 105kcal Podsumowanie dnia
Więcej przepisów na %s strony