Przepis na dietetyczna zupa pieczarkowa

1k Zapisać
Plan diety dla kobiet

Plan diety dla kobiet

Zapychajcie się po prostu takimi zupami, bo mają ok. Posiłek 4– bazujcie na zupach, takich zupach „wodziankach”, gęstych i warzywnych, nie na kościach i tłustych żeberkach. Przyjmuję, że jedna zupa starcza na 2 dni, więc w razie potrzeby gotujcie proporcjonalnie do przepisu. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa warzywna   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Pierś z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Marchewka z jabłkiem   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 310kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z jajkiem (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa warzywna (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Szaszłyki drobiowe   1 porcja=2 szaszłyki=130kcal Biała rzodkiew z jabłkiem   1 porcja=1/2 surówki=70kcal Cały posiłek 320kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka jarzynowa   1 porcja=1/3 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa z kluseczkami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=90kcal Cały posiłek 90kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Kotlety marchewkowe   1 porcja=3 kotlety=135kcal Pomidory z cebulką   1 porcja=1/2 surówki=60kcal Cały posiłek 320kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka kalafiorowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=180kcal Cały posiłek 180kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa z kluseczkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=90kcal Cały posiłek 90kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Kotlety marchewkowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=3 kotlety=135kcal Surówka coleslaw w wersji light   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 315kcal Posiłek 6 KOLACJA Twarożek z pomidorami (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=150kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 225kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa kukurydziana   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=95kcal Cały posiłek 95kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Filet rybny w pomidorach czosnkowych   1 porcja=1/2 z przepisu=160kcal Surówka coleslaw w wersji light (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 340kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka z młodej cukinii i kalarepki   1porcja=1/2 sałatka=100kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 175kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa kukurydziana (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=95kcal Cały posiłek 95kcal Posiłek 5 Kasza jaglana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Gulasz z piersi kurczaka w szarym sosie pieczarkowym   1 porcja=1/3 gulaszu=150kcal Por z jajkiem   1porcja=1/2 sałatki=80kcal Cały posiłek 350kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka z młodej cukinii i kalarepki (z dnia poprzedniego)   1porcja=1/2 sałatka=100kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 175kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa z ryżem   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Gulasz z piersi kurczaka w szarym sosie pieczarkowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 gulaszu=150kcal Surówka z pekińskiej z pomarańczą   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 380kcal Posiłek 6 KOLACJA Por z jajkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=80kcal Cały posiłek 80kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa z ryżem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=80kcal Cały posiłek 80kcal Posiłek 5 Ryż brązowy   1 porcja=35g suchego ryżu=115kcal Piersi z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Surówka z pekińskiej z pomarańczą (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z jajkiem i ogórkiem (pozostałe 1/2 sałatki z rana)   1 porcja=1/2 sałatki=155kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 230kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem marchewkowa z zielonym groszkiem   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Ryż brązowy   1 porcja=35g suchego ryżu=115kcal Kotlety z białym serem   1 porcja=3 kotlety=150kcal Biała rzodkiew z cukinią   1 porcja=cała surówki=80kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Omlet z pieczarkami   1 porcja=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem marchewkowa z zielonym groszkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Kotlety z białym serem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=3 kotlety=150kcal Mizeria z koperkiem   1 porcja=cała surówka=70kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Ziemniaki w marynacie musztardowej (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 sałatki=145kcal Cały posiłek 145kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Kapuśniak z ziemniaczkami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Gulasz z piersi kurczaka z sosem pomidorowym   1 porcja=1/3 gulaszu=130kcal Marchewka w sosie beszamelowym   1 porcja=1/6 marchewki=75kcal Cały posiłek 325kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z pieczarkami   1 porcja=1/2 sałatki=120kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 195kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Kapuśniak z ziemniaczkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Filet rybny w sosie cytrynowo-imbirowym   1 porcja=1/2 z przepisu=160kcal Kapusta pekińska z pomidorami   1 porcja=1/3 surówki=70kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałata z jajkiem   1 porcja=1/2 sałatki=140kcal + 100g serka wiejskiego=100kcal Cały posiłek 240kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pora   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=155kcal Cały posiłek 155kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Pieczarkowe sakiewki z kurczaka   1 porcja=1/2 z przepisu=150kcal Surówka z kiszonej kapusty   1 porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 335kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ryżowa z selerem   1 porcja=1/4 sałatki=140kcal Cały posiłek 140kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pora (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=155kcal Cały posiłek 155kcal Posiłek 5 Pieczone ziemniaki   1 porcja=1/3 porcji=125kcal Pieczarkowe sakiewki z kurczaka (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 z przepisu=150kcal Kapusta w sosie pomidorowo-czosnkowym   1 porcja=1/3 kapusty=65kcal Cały posiłek 340kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ryżowa z selerem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/4 sałatki=140kcal Cały posiłek 140kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pomidorów   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=110kcal Cały posiłek 110kcal Posiłek 5 Łazanki z kapustą i grzybami   1 porcja=1/3 łazanek=185kcal     Łazanki w wersji z domowym makaronem tutaj. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem z pomidorów (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=110kcal Cały posiłek 110kcal Posiłek 5 Łazanki z kapustą i grzybami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 łazanek=185kcal Łazanki w wersji z domowym makaronem tutaj. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Kurczak w sosie selerowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 gulaszu=115kcal Mizeria z młodej cukinii   1 porcja=cała surówka=70kcal Cały posiłek 305kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka czosnkowa ziemniaczano-marchewkowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=185kcal Cały posiłek 185kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa ogórkowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Pierś z kurczaka   1 porcja=1/2 piersi z kurczaka=125g=125kcal Surówka z selera i marchewki   1 porcja=1/3 surówki=60kcal     Cały posiłek 305kcal Posiłek 6 KOLACJA Brokuł i kalafior z pomidorem   1 porcja=cała sałatka=140kcal + 1 kromka ciemnego pieczywa=35g=75kcal Cały posiłek 215kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa fasolowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=130kcal Cały posiłek 130kcal Posiłek 5 Puree ziemniaczane   1 porcja=150g=170kcal Kotlety rybne koperkowe   1 porcja=2 kotlety=150g Surówka z młodej kalarepki i kukurydzy   1 porcja=1/3 surówki=60g Cały posiłek 380kcal Posiłek 6 KOLACJA Por w jajku   1 porcja=115kcal Cały posiłek 115kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa fasolowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=130kcal Cały posiłek 130kcal Posiłek 5 Kasza pęczak   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Kotlety rybne koperkowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=2 kotlety=150g Sos pieczarkowy   1 porcja=1/3 sosu=45kcal Cały posiłek 310kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka selerowa z ogórkiem kiszonym   1 porcja=cała sałatka=125g Cały posiłek 125kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa cebulowa z grzankami   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Pieczone ziemniaki z prażonymi pestkami dyni   1 porcja=1/3 ziemniaków=165kcal Roladki z pikantną pastą musztardową   1 porcja=1 roladka=135kcal Surówka z czerwonej kapusty   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 365kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ze słodkiej kapusty z serkiem wiejskim   1 porcja=cała surówka=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa cebulowa z grzankami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Makaron z mlecznym sosem brokułowym   1 porcja=1/3 makaronu=210kcal Roladki z pikantną pastą musztardową (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1 roladka=135kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Omlet z farszem marchewkowym   1 porcja=195kcal Cały posiłek 195kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem selerowa   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jęczmienna   1 porcja=35g suchej kaszy=115kcal Kurczak w sosie jogurtowym   1 porcja=1/2 kurczaka=155kcal Biała kapusta z pomidorem i marchewką   1porcja=1/3 surówki=60kcal Cały posiłek 330kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka ziemniaczano-fasolowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/3 sałatki=200kcal Cały posiłek 200kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa krem selerowa (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=105kcal Cały posiłek 105kcal Posiłek 5 Kasza jaglana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Pulpety w sosie pomidorowym   1 porcja=4 pulpety z sosem=140kcal Biała rzodkiew z marchewką   1 porcja=cała surówka=85kcal Cały posiłek 345kcal Posiłek 6 KOLACJA Serek wiejski z porem i jabłkiem (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 sałatki=150kcal Cały posiłek 150kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Krupnik   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Makaron z warzywami   1 porcja=1/2 makaronu=260kcal Pulpety w sosie pomidorowym (z dnia poprzedniego)   1 porcja=4 pulpety z sosem=140kcal Cały posiłek 400kcal Posiłek 6 KOLACJA Surówka z marchewki z sezamem   1 porcja=1/2 surówki=70kcal Cały posiłek 70kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Krupnik (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=100kcal Cały posiłek 100kcal Posiłek 5 Kasza kuskus   1 porcja=35g suchej kaszy=125kcal Ryba z pieczarkami w occie winnym   1 porcja=1/2 z przepisu=140kcal Kapusta biała z papryką   1 porcja=1/3 surówki=65kcal Cały posiłek 330kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałatka brokułowa z jajkiem   1 porcja=1/3 sałatki=165g Cały posiłek 165kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 250kcal Posiłek 2 Frittata pieczarkowa   1 porcja=125kcal Cały posiłek 125kcal Posiłek 3 OWOCE Przykładowo. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa ze słodką kapustą   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=75kcal Cały posiłek 75kcal Posiłek 5 Ryż   1 porcja=35g suchego ryżu=120kcal Chrupiące czosnkowe paluszki drobiowe   1 porcja=10 paluszków=170kcal Surówka z pora z rodzynkami   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 395kcal Posiłek 6 KOLACJA Sałata z pomidorami   1 porcja=cała surówka=110kcal + 100g serka wiejskiego=100kcal Cały posiłek 210kcal Podsumowanie dnia. Cały posiłek 200kcal Posiłek 4 ZUPA Zupa pomidorowa ze słodką kapustą (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/5 zupy=1/2l zupy=75kcal Cały posiłek 75kcal Posiłek 5 Kasza gryczana   1 porcja=35g suchej kaszy=120kcal Chrupiące czosnkowe paluszki drobiowe (z dnia poprzedniego)   1 porcja=10 paluszków=170kcal Surówka z selera i jabłka z suszoną śliwką   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 395kcal Posiłek 6 KOLACJA Surówka z pora z rodzynkami (z dnia poprzedniego)   1 porcja=1/2 surówki=105kcal Cały posiłek 105kcal Podsumowanie dnia
Więcej przepisów na %s strony