Przepis na co ugotować na obiad

Co ugotować na obiad?

Co ugotować na obiad?

Zapiekanka na bazie kaszy gryczanej z kurczakiem. Na dnie naczynia żaroodpornego warstwowo układamy kaszę, następnie kukurydzę, marchewkę oraz groszek
smaczny obiad na szybko jajeczno-grzybowy...

smaczny obiad na szybko jajeczno-grzybowy...

podgrzybki pokrojone zagotować, wylać na sito i opłukać zimną wodą. na maśle zrumienić pokrojony w kostkę boczek wędzony, na boczek rozbić jajka i smażyć sadzone, do smaku posypać pieprzem
Chłopski obiad

Chłopski obiad

Obiad nie specjalny, jednak u nas lubimy od czasu do czasu coś takiego. Dodatkowym atutem tego nad wyraz prostego dania jest to że można wykorzystać ziemniaki które zostały z obiadu poprzedniego dnia
mielone z cebulką na szybki obiad...

mielone z cebulką na szybki obiad...

ugotować ziemniaki w osolonej wodzie. mielone mięso wieprzowo-wołowe wyrobić z jajkiem, pieprzem kolorowym mielonym, jarzynką, tartą bułką - formować kotlety okrągłe i smażyć na smalcu na rumiano - dołożyć pokrojoną cebulę i podsmażać z mielonymi
Ryż do obiadu z kurkumą i papryką

Ryż do obiadu z kurkumą i papryką

Przyrządzam go na kilka różnych sposobów. Najlepiej smakuje do drobiu. A przepisy na inne rodzaje ryżu, który w szybki i prosty sposób można przygotować jako dodatek do mięsa, znajdują się TUTAJ i TUTAJ
Włoski obiad

Włoski obiad

Za to widziałam w jakimś menu risotto serowe, co zainspirowało mnie do kolejnego ryżowego eksperymentu
Szybki obiad z makaronem

Szybki obiad z makaronem

O ile w weekend mamy więcej sił i czasu na wymyślanie super obiadu, o tyle w tygodniu najważniejsze jest aby szybko powstało coś pysznego
A-na-nas obiad czeka! :)

A-na-nas obiad czeka! :)

) Pyszne połączenie sycącego filetu z kurczaka ze słodkim, soczystym ananasem przyprawione aromatycznym curry
ZDROWY I DIETETYCZNY OBIAD dla całej rodziny

ZDROWY I DIETETYCZNY OBIAD dla całej rodziny

Zawierają korzystne dla zdrowia długołańcuchowe nienasycone trójglicerydy (ang. Spożywane w takiej postaci zapobiegają zbyt szybkiemu wchłanianiu węglowodanów (co jest ważne dla osób z cukrzycą)