Przepis na 500 kcal

490 kcal - frytki z batatów, indyk i ciecierzyca z pomidorami

490 kcal - frytki z batatów, indyk i ciecierzyca z pomidorami

Dziś zestaw obiadowy - porcja dostarcza 490 kcal, dlatego idealnie nadaje się dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy. 490 kcal 36,6 g 15,4 g 53,3 g 4,4 g. GDA - % wskazanego dziennego spożycia dla osoby dorosłej (2000 kcal). 490 kcal 36,6 g 15,4 g 53,3 g 4,4 g. GDA - % wskazanego dziennego spożycia dla osoby dorosłej (2000 kcal)
Lekki sernik z nutą pomarańczy (116 kcal)

Lekki sernik z nutą pomarańczy (116 kcal)

Lekki sernik na zimno na kukurydzianym biszkopcie z galaretką pomarańczową, czyli jak nie mogę się obyć na diecie bez słodyczy Od jednego kawałka takiego serniczka na pewno się nie przytyje, jeśli ciasto uda nam się podzielić na 21 porcji, będzie on miał tylko 116 kcal. Galaretkę rozpuszczamy w 500 ml gorącej wody
"Dwudziesty ósmy dzień diety 700 kcal / SlimCode"

"Dwudziesty ósmy dzień diety 700 kcal / SlimCode"

' - Śniadanie - 110 kcal 1 jajko - 90 kcal 2 plasterki domowej szynki - 20 kcal dwie łyżki natki pietruszki czosnek granulowany pieprz Drugie śniadanie - 140 kcal 200 ml czekoladowego mleka sojowego - 100 kcal zamrożone serduszko z kawą brzoskwinka - 40 kcal Nie sądziłam, że kiedykolwiek tak się stanie, ale mogę szczerze, z ręką na sercu powiedzieć - kocham szpinak. - 355 kcal 50 g piersi z kurczaka - 60 kcal 25 g makaronu razowego - 85 kcal 100 g szpinaku w sosie śmietanowym Frosta - 45 kcal 50 ml jogurtu naturalnego - 30 kcal dwa ząbki czosnku - 35 kcal pół pęczka natki pietruszki sól morska pieprz czosnek granulowany Przygotowanie
Dieta 1800 kcal - Kolorowy jadłospis redukcyjny dla kobiety

Dieta 1800 kcal - Kolorowy jadłospis redukcyjny dla kobiety

Dzisiejsza dniówka na 1800 kcal to banalna „sałatka” caprese, kanapka do pracy, zupa, którą szykuje się w zaledwie 30 minut, błyskawiczne danie główne, koktajl na podwieczorek i megaszybka „sałatka” z kuskusu, który wystarczy jedynie zalać wrzątkiem. Wartość kaloryczna diety ustalona na 1800 kcal to propozycja dla Pań, które wychodzą z większej masy ciała, a także tych, które pracując "biurowo" starają się podejmować jakąś wybraną aktywność fizyczną. DIETA 1800 KCAL. 1780kcal
Jadłospis na lato 1200 kcal

Jadłospis na lato 1200 kcal

kcal dziennie. Dieta 1200 kcal jest to dieta odchudzająca, polegająca na dostarczaniu organizmowi energii w dawce 1200. KOLACJA (259 kcal)
Przykładowy tygodniowy jadłospis na jesień 1200 kcal

Przykładowy tygodniowy jadłospis na jesień 1200 kcal

I ŚNIADANIE 245 kcal. II ŚNIADANIE 220 kcal. OBIAD 326kcal. PODWIECZOREK 90 kcal. KOLACJA 330 kcal. I ŚNIADANIE 256 kcal. II ŚNIADANIE 105 kcal. OBIAD 420 kcal. PODWIECZOREK 170 kcal. KOLACJA 250 kcal. I ŚNIADANIE 316 kcal. II ŚNIADANIE 128 kcal. OBIAD 344 kcal. PODWIECZOREK 100 kcal. KOLACJA 328 kcal. I ŚNIADANIE 253 kcal. II ŚNIADANIE 116 kcal. OBIAD 384 kcal. PODWIECZOREK 164 kcal. KOLACJA 285 kcal. I ŚNIADANIE 294 kcal. II ŚNIADANIE 176 kcal. OBIAD 382 kcal. PODWIECZOREK 60 kcal. KOLACJA 292 kcal. I ŚNIADANIE 275 kcal. II ŚNIADANIE 118 kcal. OBIAD 390 kcal. PODWIECZOREK 160 kcal. KOLACJA 265 kcal. I ŚNIADANIE 288 kcal. II ŚNIADANIE 61 kcal. OBIAD 395 kcal. PODWIECZOREK 60 kcal. KOLACJA 390 kcal. I ŚNIADANIE 253 kcal. II ŚNIADANIE 116 kcal. OBIAD 384 kcal. PODWIECZOREK 164 kcal. KOLACJA 285 kcal
Szpinakowe fit placuszki (154 kcal)

Szpinakowe fit placuszki (154 kcal)

Jeden placuszek ma tylko 154 kcal. Przepis na pyszne, lekkie placuszki ze szpinakiem i twarogiem. Można podać z sosem czosnkowym i kiełkami